Meest gestelde vragen

Kunnen behandelingen worden vergoed?

Alle acne behandelingen komen in aanmerking voor een vergoeding via jouw zorgverzekeraar. Afhankelijk van de voorwaarden van jouw basisverzekering of aanvullende verzekering kun je een percentage vergoed krijgen. Op de website van jouw zorgverzekeraar vind je het juiste overzicht van deze vergoedingen en de eventueel daaraan gebonden voorwaarden.

Ik heb geen bevestigingsmail gehad van mijn webshop bestelling.

Je ontvangt altijd een bevestigingsmail van jouw webshop bestelling en een track & trace mail, waarmee je jouw pakket kunt volgen. Heb je deze niet ontvangen en is de mail ook niet in jouw ‘spam box’ beland? Neem dan even contact met ons op via webshop@deliaskinmaster.nl

Welke behandeling krijg ik? Er staan enkele behandelingen in mijn behandelplan, maar de volgorde is voor mij niet duidelijk.

Het behandelplan geeft jou een indicatie van jouw huidverbeteringstraject, inclusief product-, suppletie- en voedingsadviezen. Jouw Skin Professional heeft de behandelingen voor jou aangekruist in jouw behandelplan. Echter, wordt tijdens iedere behandeling de voortgang en jouw huidstatus opnieuw geëvalueerd en wordt het behandelplan, zo nodig, daarop aangepast. Voor vragen mag je altijd contact opnemen met jouw persoonlijke skin advisor.

Zijn jullie op de vrijdag/zaterdagavonden of zondag open?

Delia Skin Clinic is van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00 uur geopend, op vrijdag en zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur en op zondag gesloten.

Hebben jullie laserbehandelingen?

Bij Delia Skin Clinic werken we met de Intense Pulsed Light (IPL & SHR) technologie. Meer informatie over deze behandeling kun je terugvinden op de pagina ‘behandelingen’.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Je kunt telefonisch een afspraak maken van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur. Ons telefoonnummer is +31 (0)299 76 65 22. Liever WhatsAppen? Dat kan via +31 (0)6 191 060 01.

Kan ik door Delia behandeld worden?

Delia zou het liefst iedereen zelf behandelen. Helaas gaat dat niet lukken. Daarom heeft zij besloten om al haar energie en kwaliteiten te steken in het opleiden van het personeel, zodat zij de behandelingen op hetzelfde niveau kunnen uitvoeren. Ook wil ze graag zoveel mogelijk mensen helpen met hun huidprobleem. Om die reden komt zij regelmatig kijken tijdens behandelingen en mag iedereen altijd vragen of Delia even langs komt tijdens een behandeling.

Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Afspraken dienen minimaal 48 uur van tevoren te worden geannuleerd. Op deze manier kunnen wij een ander blij maken met een afspraak. Bij niet nagekomen afspraken of afzeggingen binnen 48 uur, kunnen wij helaas niets meer voor een ander betekenen en worden de kosten in rekening gebracht.

Moet ik een pakket afnemen?

Je bent niet verplicht om een pakket af te nemen, maar omdat huidverbetering niet over één nacht ijs gaat, heb je vaak meerdere behandelingen en begeleiding nodig. We werken daarom met een persoonlijk behandelplan. Je bent altijd vrij om eenmalig langs te komen voor een behandeling. Echter, de ervaring heeft geleerd dat de huid vaak meerdere behandelingen nodig heeft om tot het beste resultaat te kunnen komen. Lees hier meer over onze werkwijze.

Waarom kan ik als nieuwe klant geen losse behandeling inplannen?

We hebben gekozen voor een werkwijze, waarbij we de klant het beste resultaat kunnen bieden. Klanten starten altijd in ons SKINLAB. In het skinlab kunnen we de huid lezen, zijn we in staat om een scherpe (huid) diagnose te stellen en kan worden achterhaald wat de huid echt nodig heeft. Deze uitslagen zijn nodig om een behandelplan op te stellen. Hoe meer inzicht wij in de conditie van de huid krijgen, hoe beter behandelingen en producten kunnen zo effectief mogelijk kunnen worden ingezet en worden afgestemd op jouw huid.

Wanneer klanten een soortgelijke huidanalyse in een andere gerenommeerde salon zijn ondergaan, kan er meteen worden gestart met de behandelingen. Het is dan van belang dat de uitslagen van die analyse worden meegebracht, zodat de behandelingen goed kunnen worden afgestemd op de huidconditie. Natuurlijk worden er ook uitzonderingen gemaakt en zijn losse behandelingen in te plannen. Deze behandelingen dienen wel te worden goedgekeurd door onze Skin Masters of de directie. Lees hier meer over onze werkwijze.

Bij anderen heb ik eens een skincheck laten doen, waar kijken jullie naar dat jullie onderscheid?

Het verschil tussen andere huidanalyses en de analyse bij Delia Skin Clinic, is dat wij, als eerste kliniek in Nederland, gebruik maken het eerste wetenschappelijke meetinstrument voor de huid. Met deze uitgebreide analyse is het mogelijk de huid tot op celniveau te lezen. Met deze metingen kan de oorzaak van het huidprobleem worden achterhaald. In plaats van te kijken naar wat de huid op dit moment onder de leden heeft, wordt er gekeken naar de geschiedenis, heden en toekomst van de huid. We pakken de oorzaak van het (huid)probleem aan én lossen het op. Lees hier  meer over wat we precies meten in ons SKINLAB.

Wat testen jullie bij de bloedtest en is dit noodzakelijk om te doen?

Jouw levensstijl heeft veel invloed op de conditie van jouw huid en op het verouderingsproces. Huidproblemen ontstaan vaak in de darmen, door een verkeerd voedingspatroon of voeding die simpelweg niet geschikt is voor jouw lichaam. Het HEALTHLAB biedt de mogelijkheden om jou hierbij te ondersteunen en jouw huid van binnenuit te verbeteren. Lees hier  meer over wat we testen in ons HEALTHLAB.

Wat is het verschil tussen jullie bloedtest en die van de dokter?

Wat een standaard bloedonderzoek niet laat zien, kan wel aan het licht komen bij een LBA. Het biedt een hele andere kijk op het bloed, met verassende uitkomsten. We kijken naar de activiteit van de witte bloedcellen, de vorm van de rode bloedcellen, de aanwezigheid van afvalstoffen, eiwitstoringen en eventuele bronnen van ziekteverwekkende virussen, bacteriën en schimmels. Lees hier meer over wat we testen in ons HEALTHLAB.

Kan ik pinnen bij jullie?

Er kan in de kliniek zowel met cash, als met pin en/of creditcard worden betaald.

Kan de I Conceal kleur aangemeten worden in de praktijk zonder afspraak?

Ja! Je kunt altijd, zonder afspraak, bij ons langskomen voor advies. Het front-officeteam kan iedereen van de juiste informatie voorzien m.b.t. behandelingen en producten. Zij kunnen goed zien welke (kleur) I Conceal of producten goed bij jouw huid passen. Het is ook mogelijk productadvies te vragen via onze online skin questionnaire.

Vanaf welke leeftijd behandelen jullie?

De behandelingen zijn niet leeftijdsgebonden. Echter, wanneer je jonger bent dan 18 jaar, moeten jouw ouders toestemming geven voor de behandeling. Bij leeftijden onder de 16 jaar, dienen ouders te allen tijde mee te komen naar de behandelingen. Ben je 18 jaar of ouder, dan heb je geen toestemming van je ouders nodig.